Tietoa meistä

Kuulumme valtakunnalliseen 4H-järjestöön, joka on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton nuoriso- ja kansalaisjärjestö. Olemme yksi ympäri Suomen toimivista noin 200 paikallisyhdistyksistä. Vuonna 2023 valtakunnalliseen 4H-järjestöön kuului 46 000 jäsentä, joista 6-28 vuotiaita oli yli 38 000.

4H-järjestö kannustaa yrittelijäisyyteen ja yhteistyöhön, korostaa luonnon ja ympäristön arvoja, edesauttaa käden- ja arjentaitojen hallintaa sekä edistää kansainvälistymistä ja eri kulttuurien ymmärtämistä.

4H-harrastuksen voi aloittaa 6-vuotiaana ja siihen voi osallistua kerhoissa, kursseilla, kilpailuissa, leireillä ja tapahtumissa.

Kankaanpään 4H-yhdistys toimii lasten ja nuorten parissa järjestäen mm. kerhoja, koulutuksia ja retkiä. 4H:ssa lapset ja nuoret saavat mahdollisuuden tehdä ja oppia aitoja asioita, aidoissa ympäristöissä itse toimien. Työmme perustana ovat ihmisen kokonaisvaltaista kehitystä kuvaavat arvomme: Harkinta, Harjaannus, Hyvyys ja Hyvinvointi.

Tule mukaan toimintaan ja liity jäseneksi.

4H-yhdistyksen jäsenenä voit osallistua monipuoliseen 4H-toimintaan kuten kerhoihin, kilpailuihin, leireille ja kansainvälisiin vaihto-ohjelmiin.

Jäsenyyteen kuuluu 4H-jäsenetukortti, jolla saa alennuksia ja etuja niin Suomessa kuin ulkomailla.

Liity siis  4H-järjestön ja 4H-yhdistyksen  jäseneksi. Liittymällä  ja maksamalla jäsenmaksusi pääset mukaan 4H-toimintaan ja saat lisäksi

• 4H-tapahtumissa voimassaolevan tapaturmavakuutuksen
  • Valtakunnalliset jäsenedut
  • Paikalliset edut (julkaistaan myöhemmin)

Kankaanpään 4H-yhdistys
Annukka Pörsti
Niinisalonkatu 307, 38840 Niinisalo
kankaanpaa@4h.fi

Löydät meidät myös:

Voit myös jättää viestiä allaolevalla lomakkeella.

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 40€ ja kaikilta samaan ruokakuntaan kuuluvilta yhteensä 85€ vuodessa. Jäsenmaksulla pääsee mukaan monipuoliseen, kansainväliseen ja vauhdikkaaseen 4H-toimintaan. Tapaturmavakuutus nuorisojäsenille on voimassa 4H-tapahtumissa ja -matkoilla. Jäsenkortilla on mahdollista saada alennuksia ja etuja alueellamme sekä eri puolella Suomea.